tanuljunk hímezni

by - 17:23

Mindig is csodáltam az olyan embereket, akik tudnak maguknak egyedi dolgokat alkotni, legyen szó ruháról, ételről, irományról vagy bármi másról. Nos, elkezdtem én is egy ilyen dolgot, mégpedig a hímzést. Mint majd láthatjátok, eléggé bénácska vagyok még, kérlek nézzétek el nekem: én is tanulom még. De úgy gondoltam, hogy megosztom veletek, hátha valaki szintén kedvet kap ehhez a kreatív munkához!


Amire szükséged van: 
1. hímzőráma (beszerezhető itt)
2. egy db tű
3. hímzőfonal
4. valamilyen póló/ruhaanyag
5. olló
6. sok-sok türelem és kitartás

Kezdjük is el!


A hímzőrámát a kép alapján kell elhelyezni. A sima karika részét az anyag mögé (nem a póló mögé, hanem az eleje mögé! 


Ráhelyezzük a szorító részét is (bocsi, nem tudom a szakmai kifejezését :D ).


Van egy ilyen kis csavarunk, ez azt a célt szolgálja, hogy az anyagot meg tudjuk feszíteni, ezáltal könnyebb lesz a munka a hímzés során! Húzzuk meg amennyire csak tudjuk!


Valahogy így kell kinéznie.


Ezt követően felrajzoltam a mintát. Nem vittem túlzásba, egy egyszerű kis háromszöget rajzoltam csupán.


A tűbe befűzzük a hímzőfonalat majd kezdődhet az igazi móka! Én duplán fűztem be, de amúgy nem szükséges, sőt... Szebb is lett volna, ha csak egy szállal dolgozok.
 Az anyag hátuljától indultam egy öltéssel.


Majd vissza hátra.


...és újra, közvetlen mellé igyekeztem szúrni, nagyjából sikerült is.


...és vissza hátra...


Egy kis idő elteltével már így nézett ki...


Majd pár perc múlva már így... 


Megfordítjuk az anyagot és elkötjük a fonalat -> elvágjuk.


Ez lett a végeredmény. Tudom, nem tökéletes, sőt... De ez az első hímzésem, remélem a következő jobb lesz :))

You May Also Like

0 megjegyzés

Köszönöm a kommentet!