Őszi kislista

by - 13:35



Még javában tart az ősz, ezért úgy döntöttem, hogy összeállítok egy mesterhármas listát. Sajnos elég kevés időm van olvasni (hülyén hangzik egy magyar szakostól, mi?), sorozatot nézni, filmet nézni. De ha kitűzöm magam elé a célt, hogy pedig én el fogom olvasni ezt a könyvet, vagy meg fogom nézni a kiválasztott filmet, akkor sikerülni fog.

Sorozat: The Crown
Lassan egy éve indult el ez a sorozat, Golden Globe-ot nyert, és persze uralkodókról szól, ami az én nagy kedvencem. Nagyon kíváncsi vagyok, elvileg remek, többen is ajánlották már nekem.

Könyv: Jessica Knoll: Szerencse lánya
Még tavaly nyáron vettem ezt a könyvet, de sajnos nem sikerült még elolvasni, tehát itt az idő. Elkezdtem, de nem értem a végére. Amennyire emlékszem, igazán meghökkentő olvasmány, érdemes rá időt szánni.

Film: Fegyvertelen katona

Az év sikerfilmje talán. Amióta láttam a trailert, azóta meg akarom nézni ezt a filmet, rendkívüli sztorija van, és ami csak ráadás: based on true story. 

You May Also Like

0 megjegyzés

Köszönöm a kommentet!